En fazla miktarda Bitcoin’e sahip hükümetlerden biri olan Butan, cüzdanını üçüncü taraflar aracılığıyla boşaltmaya devam ediyor. Butan Kraliyet Hükümeti, kısa süre önce 406 Bitcoin’i (yaklaşık 40 milyon dolar) QCP Capital’e…
Önceden Binance’i Kullanan Hükümet, 40 Milyon Dolarlık Bitcoin’i Elden Çıkardı isimli makale Selim Kuşçu tarafından hazırlanmış ve koinbulteni.comda yayınlanmıştır.